VB

8.02.2010

Updates #2 - About the concept/Sobre o conceito

I created Vintage Boudoir with the idea of giving something unique to someone. So, when I tag a piece as an only piece, that's because that accessory is really unique, that is, it will be very hard to make another exact replica of that piece. However, the other accessory, or boxes, can be made again and if someone asks me to remake it, I will. But normally I don't do that, because I like the idea of having something unique and only mine :D So, if you want something that is unavailable, I'll do it again. Also, if you have an idea about an accessory and you want me to do it, I'll try to do my best! Just give me a draw or a description, ok?
Soon, I'll post about the payment and shipping options, so stay tuned.
Love, VB

**********************
Criei a Vintage Boudoir com a ideia de dar e fazer algo único. Portanto, quando as peças têm a etiqueta de peça única, é porque esse acessório é realmente único, logo muito difícil de voltar a fazer uma réplica exacta. No entanto, todas as outras peças podem à partida ser reproduzíveis; não o costumo fazer por uma simples razão: adoro a sensação de ter algo só meu e de mais ninguém. :D Mas se me for pedido para voltar a fazer alguma peça, é claro que a farei de novo.
Se tiverem uma ideia sobre um acessório, ou um conceito, e gostavam que o fizesse, é com muito gosto que o tentarei; só é preciso um desenho ou uma descrição da peça em questão!
Brevemente vou publicar um update sobre as opções de pagamento e de envio, portanto vão espreitando!
Love, VB

Sem comentários:

Enviar um comentário